sábado, 7 de agosto de 2010

campus 2010

Setmana1. A la primera setmana no va ser presisament la millor, nomes vam jugar a la Wii el divendres a la tarda i vam anar a Fontejau a fer jocs. Setmana2. a la segona setmana vam anar amb bici fins el Pla dels Socs i tambe vam jugar a la Wii el divendres a la tarda.Setmana3.A la tercera setmana vam anar a S.Feliu de Guixols a un parc aventura a fer escalada i tambe la Wii.Setmana5.A la ultima setmena vam anar al l´estany de Banyoles i ens hi vam banyar jo com que no duia banyador em vaig banyar amb calçotets.A la tarda nomes erem 4 hi havia 4 mandos ens ho vam passar molt be.

No hay comentarios:

Publicar un comentario