Ep, nois! Sóc la vostra mare i ja veig que no heu fet al blog. A veure si us poseu les piles i redacteu alguna coseta. Porteu-vos bé i un petó a tots tres! Ah! Ahir va ser el sant de l'avi i del tiet Àngel, feliciteu-los de part meva!
Ep, nois! Sóc la vostra mare i ja veig que no heu fet al blog. A veure si us poseu les piles i redacteu alguna coseta. Porteu-vos bé i un petó a tots tres! Ah! Ahir va ser el sant de l'avi i del tiet Àngel, feliciteu-los de part meva!
ResponderEliminar