sábado, 11 de septiembre de 2010
sábado, 7 de agosto de 2010
campus 2010
Setmana1. A la primera setmana no va ser presisament la millor, nomes vam jugar a la Wii el divendres a la tarda i vam anar a Fontejau a fer jocs. Setmana2. a la segona setmana vam anar amb bici fins el Pla dels Socs i tambe vam jugar a la Wii el divendres a la tarda.Setmana3.A la tercera setmana vam anar a S.Feliu de Guixols a un parc aventura a fer escalada i tambe la Wii.Setmana5.A la ultima setmena vam anar al l´estany de Banyoles i ens hi vam banyar jo com que no duia banyador em vaig banyar amb calçotets.A la tarda nomes erem 4 hi havia 4 mandos ens ho vam passar molt be.
domingo, 25 de julio de 2010
portaventura
He tornat de Portaventura a estat molt divertit i he pujat: Al, Dragoncan, al Uracan Condor, al diablo i a l,estampida
miércoles, 7 de julio de 2010
lunes, 5 de julio de 2010
shakira
Hola sóc en Marc i la meva cantant preferida és la Shakira i la cançó que més m'ha agradat ha sigut la del WAKA WAKA. Saminamine e e waka wuaka e e saminamine e e porque esto es Afria
MODO MÒBIL
Hola avui us explicaré com s'escriu amb el mòbil. Començarem amb un nivell fàcil com..."Hola ke tal d ke parlem", s'escriu així per estalviar diners.
Suscribirse a:
Entradas (Atom)