domingo, 25 de julio de 2010

portaventura

He tornat de Portaventura a estat molt divertit i he pujat: Al, Dragoncan, al Uracan Condor, al diablo i a l,estampida

lunes, 5 de julio de 2010

Vídeo del WAKA WAKA

shakira

Hola sóc en Marc i la meva cantant preferida és la Shakira i la cançó que més m'ha agradat ha sigut la del WAKA WAKA. Saminamine e e waka wuaka e e saminamine e e porque esto es Afria

MODO MÒBIL

Hola avui us explicaré com s'escriu amb el mòbil. Començarem amb un nivell fàcil com..."Hola ke tal d ke parlem", s'escriu així per estalviar diners.

domingo, 4 de julio de 2010

AQUADIVER

Avui he anat a l'Aquadiver lo mès flipant flipi etc...ha sigut el kamikaze. a les pistes toves he guanyat al dadiexter. Després ens ha plogut i hem marxat a la carratera i havia cua pero la hem superat. Eh! i el meu ídol no és en Messi, és en Tamudo.

sábado, 3 de julio de 2010

he tornat a casa

Ei! Ja sóc a casa! bé, de fet encara no hi he passat, però és que he estat una setmana al Campus de Bàsquet del Collell, i m´ho passat teta! Encara no tinc fotos, però ja n'hi afegiré alguna.

Vïdeo del Polònia (l'estatut)

Ens encanta Bob Esponja i el Polònia. Aquí teniu una bona combinació:

viernes, 2 de julio de 2010

Leo Messi


Aquí teniu el nostre ídol!

Presentació

Hola! Som en Marc i l'Arnau. Som germans i aquest estiu som aquí per explicar-vos totes les nostres bestieses (que ben segur no seran poques!).