skip to main
|
skip to sidebar
A LA CÀRREGA
lunes, 5 de julio de 2010
shakira
Hola sóc en Marc i la meva cantant preferida és la Shakira i la cançó que més m'ha agradat ha sigut la del WAKA WAKA. Saminamine e e waka wuaka e e saminamine e e porque esto es Afria
1 comentario:
arnau i marc
7 de julio de 2010 a las 10:39
hola sóc l'Arnau i ami no magrada la Shakira
Responder
Eliminar
Respuestas
Responder
Añadir comentario
Cargar más...
Entrada más reciente
Entrada antigua
Inicio
Suscribirse a:
Enviar comentarios (Atom)
qui guanyarà el mundial?
Seguidores
Archivo del blog
▼
2010
(12)
►
septiembre
(1)
►
agosto
(1)
▼
julio
(10)
portaventura
Sin título
Vídeo del WAKA WAKA
shakira
MODO MÒBIL
AQUADIVER
he tornat a casa
Vïdeo del Polònia (l'estatut)
Leo Messi
Presentació
Datos personales
arnau i marc
Ver todo mi perfil
Con la tecnología de
Blogger
.
hola sóc l'Arnau i ami no magrada la Shakira
ResponderEliminar