sábado, 3 de julio de 2010

he tornat a casa

Ei! Ja sóc a casa! bé, de fet encara no hi he passat, però és que he estat una setmana al Campus de Bàsquet del Collell, i m´ho passat teta! Encara no tinc fotos, però ja n'hi afegiré alguna.

No hay comentarios:

Publicar un comentario