skip to main
|
skip to sidebar
A LA CÀRREGA
sábado, 3 de julio de 2010
he tornat a casa
Ei! Ja sóc a casa! bé, de fet encara no hi he passat, però és que he estat una setmana al Campus de Bàsquet del Collell, i m´ho passat teta! Encara no tinc fotos, però ja n'hi afegiré alguna.
No hay comentarios:
Publicar un comentario
Entrada más reciente
Entrada antigua
Inicio
Suscribirse a:
Enviar comentarios (Atom)
qui guanyarà el mundial?
Seguidores
Archivo del blog
▼
2010
(12)
►
septiembre
(1)
►
agosto
(1)
▼
julio
(10)
portaventura
Sin título
Vídeo del WAKA WAKA
shakira
MODO MÒBIL
AQUADIVER
he tornat a casa
Vïdeo del Polònia (l'estatut)
Leo Messi
Presentació
Datos personales
arnau i marc
Ver todo mi perfil
Con la tecnología de
Blogger
.
No hay comentarios:
Publicar un comentario