Avui he anat a l'Aquadiver lo mès flipant flipi etc...ha sigut el kamikaze. a les pistes toves he guanyat al dadiexter. Després ens ha plogut i hem marxat a la carratera i havia cua pero la hem superat. Eh! i el meu ídol no és en Messi, és en Tamudo.
domingo, 4 de julio de 2010
Suscribirse a:
Enviar comentarios (Atom)
No hay comentarios:
Publicar un comentario