lunes, 5 de julio de 2010

shakira

Hola sóc en Marc i la meva cantant preferida és la Shakira i la cançó que més m'ha agradat ha sigut la del WAKA WAKA. Saminamine e e waka wuaka e e saminamine e e porque esto es Afria

1 comentario: